Interreg Europe Apvienotais sekretariāts aicina darbā Komunikācijas ekspertu, kura galvenais uzdevums būs pasākumu organizēšana, ieskaitot tiešraides un tiešsaistes pasākumus. Pilnas slodzes amats atrodas Lillē, Francijā.
Komunikācijas ekspertam būs jāpārliecinās, ka Interreg Europe sasniedz īstos cilvēkus ar pareizo vēstījumu, kā arī jāsniedz ieguldījums Interreg komunikācijas stratēģijas īstenošanā caur dažādiem kanāliem Eiropā.
Prasības kandidātiem:
• Augstākā izglītība atbilstošā jomā.
• Vismaz 2 gadu pieredze komunikācijā, tiešraides un tiešsaistes pasākumu organizēšanā.
• Prasme rakstīt saturu dažādām mērķa grupām un dažādiem kanāliem angļu valodā.
• Tekošas angļu valodas zināšanas un vismaz vienas citas ES valodas prasme, citas valodas prasmes tiks novērtētas.
• Pieredze projektu vadībā, darbā ar ārējiem piegādātājiem.
• Izcilas organizatoriskās prasmes, precizitāte un pārliecība.
• Zināšanas par dažādiem tīmekļa un sociālo mediju rīkiem (CMS, Mailchimp, Zoom, tīmekļa un sociālo mediju analītika, utt.).
• Labas datorprasmes (Microsoft Office un datu bāzes programmatūra).
• Labas zināšanas un patiesa interese par tiešsaistes vidi.
Spied šeit, lai uzzinātu vairāk.
Iepriekš atlasītie kandidāti tiks uzaicināti uz īsu telefona interviju 2023. gada 23. novembrī.
Veiksmīgie kandidāti tiks aicināti ierasties Lillē uz interviju 2023. gada 5. decembrī.
Spied šeit, lai uzzinātu vairāk par Apvienotā sekretariāta vakancēm.