Piedalies Aloja Starkelsen hakatonā!

Lai rastu labāko risinājumu un inovācijas CMMS sistēmas darbības uzlabošanā, atvērta reģistrācija Aloja Starkelsen hakatona izaicinājuma risināšanai. Hakatons norisināsies no 30. novembra līdz 1. decembrim.

12. oktobrī norisinājās Aloja Starkelsen hakatona izaicinājuma uzsaukuma vebinārs, kura laikā uzņēmuma vadītājs Jānis Garančs prezentēja pašreizējo sistēmas darbību, pielietojumus un izaicinājumu, kura rezultātā nepieciešams iegūt strādājošu, ērti lietojamu sistēmu, kas ļautu ietaupīt dabas, materiālu un cilvēku resursus, tādējādi padarot Aloja Starkelsen produktus konkurētspējīgākus un zaļākus. 

Šī brīža pasaules tendences un pētījumi pierāda, ka tieši investīcijas inovācijās, kas ļauj prognozēt potenciālos iekārtu apkopes un ikdienas uzturēšanas darbus, ir viens no aspektiem, kas veicina uzņēmumu izaugsmi.  

Aicinām Jūs piedalīties Aloja Starkelsen hakatonā, lai atrisinātu izaicinājumu un izstrādātu efektīvu un inovatīvu iekārtu apkalpošanas un rezerves daļu noliktavas uzturēšanas sistēmu! 

“Uzņēmums spēris soli pārmaiņu virzienā, jo palielinām savu produktu klāstu un tādējādi arī saražotās produkcijas apjomus, kas arī ir šī izaicinājuma pamats. Ņemot vērā to, ka Aloja Starkelsen nav liels, globāls uzņēmums, šobrīd nav iespējas atļauties starptautiski izstrādātus un dārgus IT risinājumus, bet tajā pašā laikā, neesam arī mazs lokālais uzņēmums, kas var strādāt ar pašreizējo sistēmu. Ar izaicinājuma palīdzību vēlamies atrast veidu, kā iegūt paredzamu un profilaktisku rezerves daļu, instrumentu un ražošanas aprīkojuma apkopes sistēmu, kas strādātu saskaņā ar mūsu uzņēmuma pamatnostādnēm, sadarbotos ar citām struktūrvienībām – grāmatvedību, ražošanas līniju un noliktavas sistēmu, kā arī spētu paredzēt nepieciešamās līniju apkopes un remonta vajadzības,” atklāj J. Garančs. 

Aloja Starkelsen jaunajā sistēmā vēlas iekļaut arī uzņēmuma ēkas un infrastruktūras objektus, saistīt aprīkojumu ar ārpakalpojumu sniedzējiem un rezerves daļu piegādātājiem, nodrošināt ātru reakcijas laiku un risinājumus konkrētiem servisa uzdevumiem, kā arī apkopot statistiku un dažādu procesu vizualizācijas. 

Risinājumi, ko hakatona rezultātā vēlas iegūt Aloja Starkelsen: 

  • Plānveida iekārtu apkopes sistēma,
  • Statistika par iekārtu dīkstāvi un iemesliem,
  • Optimāla rezerves daļu līdzsvara uzturēšana ar automātiskiem pasūtīšanas uzdevumiem,
  • Darba uzdevumu iedalīšana kategorijās pēc prioritātes un grupas,
  • Darba apjoms ar nepieciešamo cilvēku skaitu, paredzamo laika patēriņu, izmantojamajiem instrumentiem,
  • Uzdevumi un darbinieku sadalījums atbilstoši darba veikšanai nepieciešamajām kompetencēm,
  • Noteiktas sistēmas lietotāju lomas un piekļuves līmeņi. 

Reģistrēšanās hakatonam atvērta līdz 9. novembrim, spied šeit, lai reģistrētos! 

Hakatona norises nozīmīgākie datumi: 

  • 9. NOVEMBRIS: Komandu pieteikumu iesniegšanas termiņš 
  • 10. - 15. NOVEMBRIS:  Komandu atlase  
  • 16. NOVEMBRIS: Kick-off pasākums, kurā tiksies iesaistītās komandas un izaicinājuma devēja, Aloja Starkelsen pārstāvji. Pasākuma laikā atlasītās komandas saņems detalizētāku informāciju par izaicinājumu un varēs uzsākt sagatavošanās darbus. 
  • 30. NOVEMBRIS - 1. DECEMBRIS: Hakatona dienas (2 dienu pasākums). Dienas beigās tiks izvēlēta(-as) uzvarētāju komanda(-as). 

Kas ir SIA “Aloja Starkelsen”? 

Uzņēmums SIA “Aloja Starkelsen” nodarbojas ar pārtikas izejvielu ražošanu, uzsvaru liekot uz pākšaugu proteīna, cietes un kartupeļu cietes dažādu specifikāciju izejvielām, kā arī pārtikas (lopbarības) risinājumu izstrādi, kuru pamatā ir sastāvdaļas, kas iegūtas, izmantojot ilgtspējīgu lauksaimniecības praksi un maigu apstrādi, samazinot ietekmi uz vidi un maksimāli saglabājot izejvielas dabiskās īpašības galaproduktā.  

Vairāk par uzņēmumu: https://alojas.lv 

Hakatona dalībnieki 

Hakatonā piedalīties aicinātas visas ieinteresētās komandas: tehnoloģiju uzņēmumi, IT produktu vadītāji un plānotāji, loģistikas, noliktavas un ražošanas iekārtu apkalpošanas un plānošanas speciālisti, studentu komandas un pētnieki. 

Kāpēc piedalīties Aloja Starkelsen hakatonā? 

Hakatona uzvarētāju komanda iegūs tiesības parakstīt sistēmas piegādes līgumu ar SIA “Aloja Starkelsen”. Turklāt būs iespēja: 

  • veidot sadarbību un kontaktus ar citiem uzņēmumiem un speciālistiem, kuriem ir interese par šo jomu,
  • nodibināt starptautiskus kontaktus un sakarus jūsu interesējošajā jomā,
  • pārbaudīt savu ideju ar tiešu atgriezenisko saiti no potenciālā klienta un uzzināt, kā savu risinājumu ideju pielāgot galalietotāju vajadzībām,
  • attīstīt savas idejas komercializācijas potenciālu un atklāt jaunas uzņēmējdarbības iespējas ar ekspertu mentoru atbalstu,
  • gūt starptautisku atzinību un atpazīstamību. 

Vairāk informācijas par dalību hakatonā un precizējoši jautājumi par izaicinājumu:

Inguna Kucina, inguna.kucina@vidzeme.lv, tālrunis saziņai: +371 26598678 

Hakatons tiek organizēts sadarbībā ar: 

Projekts “BioBoosters” uzsākts 2023. gada janvārī, to īsteno partneri no Somijas, Zviedrijas, Vācijas, Polijas, Igaunijas, Latvijas un Lietuvas. Projekts ilgs trīs gadus un tā kopējais budžets ir 2,8 miljoni eiro. Projektu līdzfinansē Interreg Baltijas jūras reģiona programma. 

Pamatinformācija par projektu: 

http://www.vidzeme.lv/lv/projekti/pareja_uz_aprites_ekonomiku_baltijas_juras_regiona_bsr_bioboosters 

Informāciju sagatavoja: 

Krista Blūma

Sabiedrisko attiecību speciāliste

Vidzemes plānošanas reģions/Vidzeme Planning Region