Atbalsta sistēmas lomas un pieeju pilnveidošana un pieejamības uzlabošana izglītības iestādēs.

Programmas nosaukums:
Centrālā Baltijas jūras reģiona
UK lēmuma datums:
29.06.2022
Investīciju prioritāte:
ISO (i) stiprināt publisko iestāžu – īpaši to, kam uzticēts pārvaldīt konkrētu teritoriju, – un ieinteresēto personu institucionālās spējas
Programmas prioritāte:
4. Uzlaboti publiskie pakalpojumi; 7. Uzlaboti publiskie pakalpojumi un risinājumi pilsoņiem
Projekta Nr.:
CB0200036
Projekta nosaukums:
Atbalsta sistēmas lomas un pieeju pilnveidošana un pieejamības uzlabošana izglītības iestādēs.
Projekta nosaukuma saīsinājums:
BREAKING BARRIERS
Kopējais projekta partneru skaits:
3
Piešķirtais programmas finansējums projektam, EUR:
168229.36
Kopējais projekta budžets, EUR:
210286.7
Projektā mērķu, aktivitāšu un sasniedzamo rezultātu kopsavilkums (LV):
Projekta atslēgas vārdi ir – iekļaušana un atbalsts. Katrā valstī būtisks izglītības kvalitātes kritērijs ir personalizēta izglītība, kas mācībās pilnībā iekļauj ikvienu bērnu un jaunieti. Iekļaujoša izglītība ir vienlīdzības pamats. Iekļaujoša skolas vide ir pieejama ikvienam bērnam, pieņemot, ka katrs bērns ir atšķirīgs. Daudzveidība ir resurss. Projekta mērķis ir radīt praktiskus risinājumus, kā iekļaujošo izglītību ieviest ikdienas izglītības praksē. Iekļaušana ir jautājums par vērtībām, izglītības iestādes filozofiju un visas skolas kopienas un visas sabiedrības attieksmi un dzīvesveidu. Galvenie rezultāti, ko projekta laikā paredzēts sasniegt, būs ilgtspējīgi ar tālejošu un dziļu ietekmi uz iedzīvotājiem. Rezultāts veidojas darbībā, kas ietver gan zināšanas iekļaujošās izglītības jautājumos, gan prasmes risināt dažādas dzīves situācijas. Lai paaugstinātu iekļaujošās izglītības pakalpojumu sniegšanas kvalitāti un efektivitāti, tiks izmantota līdzdalības pieeja. Stiprinot atbalsta komandu tiks veicināta visas izglītības sistēmas izaugsme. Iekļaujošās izglītības sistēmās ir nepieciešamas izmaiņas visos sabiedrības līmeņos, lai pārietu uz nākamo attīstības līmeni. Gan skolas, gan kopienas līmenī: skolotāji ir jāapmāca; jāpielāgo skolas ēka; utt. Arī ndivīdi ir jāizglīto par iekļaujošās izglītības principiem .
Projekts uzsākts:
01.03.2023
Projekts pabeigts:
31.08.2024

Projekta partneri

Partnera statussPartnera nosaukumsPartnera valstsPlānošanas reģionsLV partnerim piešķirtais programmas finansējums, EURLV partnera nacionālais līdzfinansējums, EURKopā, EUR
VadošaisVentspils pilsētas domes Izglītības pārvaldeLatvijaKurzemes60987.4415246.8676234.3
IesaistītaisMetropolia University of Applied SciencesSomija.N/A59486.5614871.6474358.2
IesaistītaisNarva Language LyceumIgaunija.N/A47755.3611938.8459694.2