Projektā mērķu, aktivitāšu un sasniedzamo rezultātu kopsavilkums (LV):
Latvijas-Igaunijas kopīgs pārrobežu izaicinājums ir MVU noturība tūrismā, lai tiktu galā ar tirgus izmaiņām un iekļūtu jaunos tirgos, īpaši globālās pandēmijas kontekstā.
Tāpēc projekta mērķis ir izstrādāt kopīgu Latvijas un Igaunijas dabas tūrisma produktu, kas pielāgots Apvienotās Karalistes tirgum, izmantojot īpašu mārketinga kampaņu, laist to tirgū, un sasniegt pārdošanas apjomus. Dabas tūrisma produkta pamatā būs individuāli MVU dabas tūrisma produkti, kas ir profesionāli noformēti un pieejami no inovatīvas specializētas dabas tūrisma tīmekļa platformas, kas tieši sasaista produktu nodrošinātājus ar tirgu – bezmaksas neatkarīgiem ceļotājiem, specializētām interešu grupām un tūrisma operatoru kompānijām, kas specializējas Baltijas valstīs. Dabas tūrisma produkts ietvers brīvdienas ar savvaļas dzīvnieku apmeklūjumu, putnu vērošanu, dabas fotografēšanu, vieglus piedzīvojumus: pārgājienus, pastaigas, riteņbraukšanu, laivošanu, kā arī ekskursiju programmas, lai iekļautu dabas elementus un vērtības, piemēram, botānisko, savvaļas dzīvnieku novērojumu, labsajūtas/spa, pārtiku un un ražas ievākšanaui. Šī koncepcija atbilst pašreizējam pieprasījumam Apvienotās Karalistes tirgū, kur dabas tūrisms, patveršanās dabā, brīvdienas laukos, savvaļas dzīvnieku apmeklējumi ir aktuāli.
Sasaistot esošo produktu potenciālu, MVU kvalifikācijas paaugstināšanu, apmācību un norādījumus, kā arī projekta partneru pieredzi ar Apvienotās Karalistes tirgus pieredzi un mērķtiecīgu mārketinga kampaņu, 50 MVU veiks pārdošanu un lslēgs īgumus ar Apvienoto Karalisti kā jaunu tirgu. Inovācijas vērtība – šis ir pirmais kopīgais un daudzveidīgais Latvijas-Igaunijas dabas tūrisma produkts specializētā dabas tūrisma tīmekļa platformā.
Jaunā dabas tūrisma produkta izstrāde, cels dabas tūrisma produktu kvalitāti Latvijā un Igaunijā, lai tas pietuvotos Skandināvijas līmenim un potenciāli varētu domāt par Centrālbaltijas reģiona, kā kopēja dabas tūrisma galamērķa, attīstību tālākiem tirgiem.