Projektā mērķu, aktivitāšu un sasniedzamo rezultātu kopsavilkums (LV):
Pašreizējais ES Komisijas priekšlikums ir mērīt emisijas izplūdes caurulē, nevis visā ražošanas ciklā, kas nozīmē, ka saspiestā biogāze (CNG) drīzumā tiks aizstāta ar elektrību un ūdeņradi, un vieglajiem transportlīdzekļiem. Ir arī oficiālas instrukcijas par bezemisiju pilsētas transportu, kur sabiedriskais transports pāriet uz elektriskajiem autobusiem. Komisija norādījusi, ka biogāze kā sašķidrināts biometāns, kas ir lokāli pieejams resurss, būtu jāvirza tālsatiksmes pārvadājumiem, jūras lietošanai un jāpārveido par ūdeņradi. Pašreizējā problēma ir tāda, ka tuvāko gadu laikā vieglo transportlīdzekļu tirgus beigsies un jaunie ierosinātie tirgi nebūs gatavi darbībai daudzus gadus. Šī laika starpība varētu būt graujoša, jo miljoniem eiro jau ir ieguldīti biogāzes ražošanā un infrastruktūrā Baltijas reģionā, tāpēc ir ļoti svarīgi apzināties apstākļus un izstrādāt biznesa ceļvedi biometāna izmantošanai tālsatiksmē, jūras izmantošanā, pārveidošanā par ūdeņradi un dabasgāzes tīkliem Baltijas reģionā. Mērķis ir paātrināt tirgus procesu, izvairīties no ilga ieviešanas laika un nodrošināt nepārtrauktu biogāzes ražošanas attīstību.
ZPR: Mērķis: Atjaunojamo energoresursu pieejamības uzlabošana. Rezultāti: Baltijas jūras reģiona biogāzes nozares esošās situācijas apraksts.(1 ziņojums), Starptautiskā darba grupa par biogāzes nozari Baltijas jūras reģionā (1 tiešsaistes darba grupa)