Projektā mērķu, aktivitāšu un sasniedzamo rezultātu kopsavilkums (LV):
Galvenais StratKIT+ projekta izaicinājums ir panākt veselīgāku un ilgtspējīgāku pārtikas patēriņu, sabiedriskajā sektorā Baltijas jūras reģionā, jo pastāv daudzi institucionāli, ekonomiski, sociāli un psiholoģiski šķēršļi augstas kvalitātes kritēriju ieviešanai, publisko iepirkumu un ēdināšanas pakalpojumu jomā. Sabiedriskām ēdināšanas organizācijām ir nepieciešams atbalsts un norādījumi, lai iekļautu vides mērķus un stratēģijas to galvenajā uzdevumā: nodrošināt uzturvērtības ziņā atbilstošas maltītes. Iestādēm ir vajadzīgas plašākas zināšanas par pārtiku, lai labāk noteiktu prioritātes un nosūtītu precīzus norādījumus ēdināšanas pakalpojumu sniedzējiem. Ir dažādi dalībnieki, piemēram, valsts iestādes, NVO u.c., kas piedāvā atbalstu, taču informāciju varētu efektīvāk izmantot, ja tā būtu precīzāka un vieglāk pieejama kā informāciju, kuru piedāvā, piemēram, “Sustainable Public Meal Toolkit+”. Pedagogiem trūkst laika, zināšanu un atbalsta, lai palīdzētu jaunajām paaudzēm pārveidotu savu pārtikas patēriņu par ilgtspējīgu. Visiem dalībniekiem vajadzētu efektīvāk sadarboties, lai risinātu iespējamo pieredzes, motivācijas un zināšanu trūkumu. Pašvaldībām un ēdināšanas pakalpojumu sniedzējiem jāspēj ātri reaģēt uz izaicinājumiem, kurus radījuši tiesiskie regulējumi, sociālās izmaiņas un dažādas krīzes, nebaidoties kļūt par vietējajiemiem videi draudzīgu iepirkumu (Green Public Procurement) vai vegānu ēdināšanas pionieriem. StratKIT+ sniegs ieguldījumu dažādos veidos, lai palielinātu publisko maltīšu ilgtspējību Baltijas jūras reģionā. Programmas rezultāti veicinās veselīgu un pievilcīgu maltīšu attīstību Baltijas jūras reģiona tagadējajām un nākamajām paaudzēm. Vietējās un reģionālās pašvaldības kļūs labāk informētas, rezultātā tiks arī veicināta vides mērķu sasniegšana ēdināšanā, sabiedriskām ēdināšanas organizācijām būs vairāk iespēju. Ilgtspējīgi pārtikas ražotāji varēs gūt labumu un paplašināties, lai gūtu labumu vietējajām kopienām, kurām tie kalpo.