Projektā mērķu, aktivitāšu un sasniedzamo rezultātu kopsavilkums (LV):
Riteņbraukšana ES pēdējos gados ir kļuvusi arvien populārāka, šo popularitāti var saistīt ar vairākiem faktoriem, taču ir skaidrs, ka COVID-19 un 2,3 miljardi eiro, ko Kohēzijas fonds ieguldīja riteņbraukšanā 2014. gadā. –2020. gada periodā, veicināja izmaiņas. Tomēr pilsētas transports joprojām rada ceturto daļu no CO2 emisijām, kā arī 69 % ceļu satiksmes negadījumu notiek pilsētās, tāpēc ir svarīgi nodrošināt iedzīvotājiem labi attīstītu un savienotu veloinfrastruktūru, lai piedāvātu drošas transporta alternatīvas. Klimata pārmaiņu tiešā ietekme ir radījusi papildu problēmas. Tikai pēdējo dažu gadu laikā ir aktualizējies jautājums par to, kā integrēt riteņbraukšanas attīstību pilsētas zilajā un zaļajā infrastruktūrā, kā mazināt pilsētas siltuma un salu ietekmi, vienlaikus ieviešot šīs attīstības. ES dzīvo vairāk nekā 100 miljoni cilvēku ar dažāda līmeņa invaliditāti, rezultātā rodas jautājums, kā velobraukšanas plānošana var reaģēt uz viņu un citu neaizsargāta sociālo grupu vajadzībām, tostarp vecāka gadagājuma cilvēkiem un sievietēm? Projektā CycleRight tiks uzlabots politikas instrumentu kopums, kas vērsts uz ilgtspējīgu mobilitāti pilsētās bezoglekļa ekonomikai, daloties paraugpraksē un zināšanās par klimata noturīgu, pieejamu un drošu riteņbraukšanu. Šīs zināšanas būs pieejamas Interreg Europe politikas mācību platformā, kā arī tiks iekļautas Eiropas Riteņbraucēju federācijas izstrādātajā klimata noturīgas un iekļaujošas riteņbraukšanas plānošanas rokasgrāmatā.